Καλέστε μας: (+30) 6984.517.220

14 συμβουλές για πωλήσεις στο Etsy

  • 14 συμβουλές για πωλήσεις στο Etsy


Όταν ξεκινήσαμε να πουλάμε στο Etsy ψάχναμε συνεχώς στα blog και σε ομάδες για να βρούμε tips για να πετύχουμε στις πωλήσεις. Υπάρχουν τόσες καλές συμβουλές από την κοινότητα του Etsy, που ήταν πρόκληση να βρούμε τις καλύτερες.

Μετά από 5 χρόνια μελέτης, 3 μαγαζιά στο Etsy και επιτυχημένη πορεία στις πωλήσεις online σας προτείνουμε τις 14 καλύτερες συμβουλές για ένα δυνατό ξεκίνημα στο ETSY.

Αν είστε δημιουργός και σκέφτεστε να ανοιχτείτε σε ξένες αγορές, το Etsy είναι το απόλυτο εργαλείο για σας! Εμείς θα μοιραστούμε μαζί σας βασικές καλές στρατηγικές και κόλπα στο εμπόριο του κοσμήματος συγκεκριμένα, επειδή αυτό είναι το επάγγελμα μας, άλλα διαπιστώσαμε ότι αυτά τα tips δουλεύουν για όλους και θα είναι χρήσιμα για οποιονδήποτε ανοίγει κατάστημα online. Σας παραθέτουμε τα Top 14:

1. Κάνε τις φωτογραφίες σου τέλειες

Η ποιότητα της φωτογραφίας είναι το κλειδί για επιτυχημένες πωλήσεις στο internet. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι ελκυστικές και να αντανακλούν την αισθητική την δική σας, της δουλειάς σας και του μαγαζιού σας.

Όπως έχετε παρατηρήσει, τις περισσότερες φορές πίσω από τα κοσμήματα υπάρχει ένα λευκό άδειο φόντο, το οποίο είναι μια καλή λύση για να αναδείξετε τα προϊόντα σας. Η ουσία, όμως, δεν είναι εκεί. Κάνοντας δόκιμες, αφαιρέσαμε το λευκό φόντο από κάποιες φωτογραφίες και το στυλ μας πήρε άλλο αέρα και τα κοσμήματά μας ξεχώρισαν. Οι πελάτες μας θέλουν να ξέρουν πως είναι το κόσμημά από όλες τις πλευρές και πάνω σε μοντέλο, και προσπαθούμε να το καλύψουμε. Η καλή πρακτική είναι να δείξετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες και να χρησιμοποιήσετε πολλαπλές φωτογραφίες για το ίδιο κομμάτι.

Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι σε καλή ποιότητα και ευκρίνεια και καλά φωτισμένες. Η πρώτη εντύπωση είναι τα πάντα! Στο Etsy, όλα κινούνται μέσω φωτογραφιών - όσο ποιοτικές θα είναι οι λήψεις σας τόσες περισσότερες πιθανότητες θα έχει το προϊόν σας να βρει τον πελάτη του. Βρείτε τι αναδεικνύει το στυλ σας, δουλέψτε με διαφορετικές ιδέες και δείτε τι σας ταιριάζει!

2. Ξεχώρισε με την δική σου μάρκα

Η εμφάνιση και η αισθητική του μαγαζιού σας, πρέπει να αντανακλά το προσωπικό σας στυλ και το αντικείμενό σας. Παρόλο που είναι δελεαστικό να επαναλάβετε την επιτυχία μιας μάρκας/μαγαζιού που θαυμάζετε, πρέπει να διαφοροποιηθείτε. Είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσεις κάτι στην αγορά, για το οποίο ζεις και αναπνέεις, παρά να προσποιηθείς ότι είσαι κάτι, που δεν είσαι.

Για να σας βοηθήσουμε, να βρείτε, πως να εκφράσετε το δικό σας στυλ και να δημιουργήσετε την δική σας μάρκα, προτείνουμε να ρωτήσετε τον εαυτό σας, τις εξής ερωτήσεις:

  • Τι μήνυμα θέλετε να περάσετε με το προϊόν σας, ποιές είναι αξίες της επιχείρησης σας? Π.χ. πίσω από ένα κόσμημα υπάρχουν έννοιες όπως συναισθηματική άξια, ιστορική κληρονομιά, κοινωνικό στάτους κλπ.
  • Σε τι είδους πελάτες απευθύνεστε? Ποιά είναι ηλικία τους, τα ενδιαφέροντά τους και ποιός ο τρόπος ζωής τους? Όταν το εντοπίσετε , σκεφτείτε τι τους προσφέρει το προϊόν σας η κατά πόσο ευκολύνει την ζωή τους.
  • Φαίνεται το μήνυμά σας στο logo, στο shop banner και στις φωτογραφίες σας;
3. Καλή εξυπηρέτηση των πελατών

Η «από στόμα σε στόμα διαφήμιση» είναι η πιο ισχυρή μορφή διαφήμισης. Αν ο κόσμος μιλάει για την δουλεία σας και τα κοσμήματά σας, τότε έχετε επιτύχει. Το κάνετε με 3 λέξεις: αξέχαστη εμπειρία πελατών. Κάντε κάθε πελάτη σας να νιώθει ξεχωριστός!

Ένα φιλικό mail στους πελάτες μετά την αγορά τους ή ένα χειρόγραφο σημείωμα στο πακέτο τους, βοηθάει σε μεγάλο βαθμό στην δημιουργία μιας καλής σχέσης μεταξύ σας.

Κρατήστε τους ενήμερους για την κατάσταση της παραγγελίας, από την αρχή μέχρι το τέλος της και να απαντάτε πάντα ευγενικά και εγκαίρως στις ερωτήσεις τους εντός 2-3 ημερών! Να είστε σαφείς με τους χρόνους ολοκλήρωσης παραγγελίας , τα μεταφορικά και χρόνους παράδοσης, τους τρόπους πληρωμής και ξεκάθαροι αν δέχεστε επιστροφές και ανταλλαγές.


Τι σημαίνει μια καλή εξυπηρέτηση των πελατών για μας στο Silverlab?

Τίποτα το δύσκολο - Άμεση εκτέλεση και αποστολή, καλή επικοινωνία και ακριβείς καταχωρήσεις, φωτογραφίες, περιγραφές για κοσμήματα και πολιτική καταστήματος !



4. Μάθε τα SEO σου

Ένα καλό SEO - Βελτιστοποίηση για Μηχανή Αναζήτησης αυξάνει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης και, συνεπώς, την επισκεψιμότητα του μαγαζιού και προϊόντων σας από τους αγοραστές του Etsy. Το κλειδί είναι να ρωτήσετε τον εαυτό σας: "Τι λέξεις θα πληκτρολογούσαν οι ενδιαφερόμενοι, για να βρουν τα προϊόντα μου;"

Σιγουρευτείτε ότι οι τίτλοι, τα tags και οι περιγραφές σας είναι ακριβείς - όλες αυτές οι ενότητες των προϊόντων στο Etsy συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον και τσεκάρονται από μηχανή αναζήτησης. αλλά ακόμα κι αν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί (keyword) κάνει πχ τα κοσμήματά σας να εμφανίζονται σε περισσότερες αναζητήσεις, δεν θα σας βοηθήσει, εάν αυτό που βρει ο ενδιαφερόμενος δεν συμπίπτει με αυτό που αναζήτησε. Ελέγξτε τα Shop Stats - στατιστική επισκεψιμότητας του μαγαζιού σας στο Etsy!

Αν παρατηρήσετε ότι τα tags σας δεν εμφανίζονται στα Shop Stats, προσπαθήστε να τα αντικαταστήσετε με άλλες συνώνυμες λέξεις ή φράσεις.

5.Προσέγγισε σωστά τα Social Media

Ένας από τους πιο φτηνούς τρόπους προώθησης είναι το παλιό καλό internet, μέσω φυσικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media).

Οι πωλητές του Etsy δεν χρειάζεται να ασχολούνται όλη μέρα, κάθε μέρα, με Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, Blogs, κτλ. Κανένας δεν έχει χρόνο γι' αυτό, πότε θα δημιουργείς? Αλλά χρειάζεται να επιλέξετε μια - δυο πλατφόρμες που μπορείτε να διαχειρίζεστε, σας ταιριάζουν, και να τις χρησιμοποιείτε τακτικά.

Για παράδειγμα, εμείς στο Silverlab, ενώ έχουμε λογαριασμό σε όλα τα Social Media, ασχολούμαστε κατά 70% με τη Facebook σελίδα μας, κατά 20 % με Instagram σε σύνδεση με Twitter και με τα υπόλοιπα (Pinterest, Youtube ) όχι τακτικά.

Μην περιμένετε, όμως, ανεβάζοντας 2-3 φωτογραφίες, να κάνετε πωλήσεις, εκτός κι αν είστε τυχεροί! Κρατήστε το κοινό σας ενθουσιασμένο σχετικά με το τι φτιάχνετε!

Εμείς ανεβάζουμε φωτογραφίες κατά την δημιουργία των κοσμημάτων μας και απαντάμε σε κάθε σχόλιο, πιάνουμε κουβέντες με ερωτήσεις στους αναγνώστες μας και δεν διστάζουμε να προωθήσουμε τα πράγματα που μας εμπνέουν! Έτσι οι άνθρωποι μας γνωρίζουν ως άτομα, που δουλεύουμε πάνω σε αυτό που αγαπάμε!

6. Να είστε υπομονετικοί

Η πιο διάσημη συμβουλή μας, για τους νέους πωλητές κοσμημάτων στο Etsy, είναι να καταλάβουν, ότι η επιτυχία δεν έρχεται σε μία νύχτα. Πολλοί πωλητές μας λένε, ότι τους πρώτους μήνες δεν υπήρχε απήχηση, μέχρι που εφάρμοσαν τα tips μας από το Silverlab και έκαναν τις πρώτες τους πωλήσεις.

Το βασικό είναι να κάνετε βελτιώσεις και ανανεώσεις συνεχώς στο μαγαζί σας και να παρακολουθείτε τα Shop Stats, ώστε να μάθετε τι έχει ανταπόκριση στο κοινό σας.

7. Μελέτησε επιτυχημένα μαγαζιά

Ψάχνοντας τα πιο δημοφιλή μαγαζιά στο χώρο του κοσμήματος στο Etsy, μελετώντας το τι αγοράζει ο κόσμος και ποιές φωτογραφίες τραβούν την προσοχή, μπορείτε να ανακαλύψετε μια στρατηγική, που θα σας βοηθήσει.

Για παράδειγμα, μπορείτε να μάθετε τι ανταγωνισμό έχετε και πώς να φροντίσετε τους πελάτες σας, και όλα αυτά ψάχνοντας στο Etsy, στο Internet και σε site όπως το Craftcount. Θα ενθουσιαστείτε με το πόσα μπορείτε να μάθετε από αυτά.

8. Ενημέρωσε με Newsletters τους θαυμαστές σου

Εμείς, κάθε φορά που στέλνουμε ένα newsletter (ενημερωτικό email), υπάρχει απίστευτη κίνηση στις πωλήσεις. Προτείνουμε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσετε το MailChimp για να ενημερώνετε τους πελάτες σας για προσφορές, εκπτώσεις, δώρα ή μια συμμετοχή σε διαγωνισμό για όσους κάνουν εγγραφή στο Newsletter σας.

Το να δίνετε κίνητρα, μπορεί όντως να σας φέρει καινούριους συνδρομητές.

9. Στείλε μια εντυπωσιακή συσκευασία

Γεμίσατε ποτέ χαρά, ψωνίζοντας από ένα μαγαζί, που ήταν γεμάτο με αντικείμενα και κοσμήματα όλο έμπνευση;

Στο Silverlab, μας ενδιαφέρει το πώς φαίνεται το μαγαζί μας και πώς παρουσιάζουμε τα κοσμήματά μας. Το να δημιουργείτε ένα αίσθημα ενθουσιασμού στους πελάτες σας, στέλνοντας τους μια ελκυστική και πρωτότυπη συσκευασία, τους παροτρύνει να αγοράσουν ξανά από εσάς.

Η συσκευασία σας πρέπει να δείχνει, ότι νοιάζεστε για την δουλειά και τις δημιουργίες σας!


Μάθετε περισσότερα για την ομάδα μας στη σελίδα Facebook!


10. Στείλε δείγματα της δουλειάς σου

Ένας καλός τρόπος να τραβήξετε το ενδιαφέρον τον Media, είναι στέλνοντας τους μια μικρή γεύση της δουλειάς σας.

Σας προτείνουμε, να βρείτε bloggers, που διαφημίζουν δουλειές διαφόρων δημιουργών κοσμημάτων και, φυσικά, που να αντιπροσωπεύουν την αισθητική σας, και να τους στείλετε το καλύτερό σας κόσμημα, μαζί με ένα σημείωμα που γράφει λίγα λόγια για σας και την επιχείρησή σας.

Επιπλέον tip από το Silverlab - φροντίστε σοβαρά να μην περάσει απαρατήρητο το δώρο σας!

Ένα καλοφτιαγμένο κόσμημα, μια συσκευασία με καλό design, ένα δυνατό logo και μερικές φωτογραφίες με εσάς και τις δημιουργίες σας, θα τραβήξει την προσοχή του Blogger, καθώς είναι πολύ απασχολημένοι και, συνήθως, έχουν τόνους προϊόντων που τους περιμένουν.

11. Κοστολόγησε σωστά

Σίγουρα είναι δύσκολο να αποφασίσετε ποιά είναι η κατάλληλη τιμή για κάθε κόσμημά σας. Το να πληρώνετε τον εαυτό σας και μάλιστα δίκαια, πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Υπολογίστε τα κόστη σας με ακρίβεια και μην υποτιμάτε τα κοσμήματά ή άλλα προϊόντα σας ή τον χρόνο που ξοδέψατε γι' αυτά. Μια γρήγορη και δοκιμασμένη φόρμουλα για να τα τιμολογούμε όλα σωστά είναι: Υλικά + Εργασία + Έξοδα + Κέρδος = Τιμή Πώλησης.

12. Σκέψου σαν πελάτης

Πάντα να έχετε αυτό κατά νου σας! Όταν αναπτύσετε το μαγαζί σας στο Etsy, δημιουργείτε νέα προϊόντα, ψωνίζετε υλικά και καταχωρείτε τα κοσμήματά σας, ένας από τους καλύτερους τρόπους να βοηθήσετε τους πελάτες σας να σας βρουν, είναι να σκεφτείτε σαν αυτούς. Τι λέξεις-κλειδιά (keywords) θα πληκτρολογήσουν για να αναζητήσουν τα κοσμήματά σας; Πώς θα χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα σας; Αυτές τις πληροφορίες να τις συμπεριλάβετε στα tags, στους τίτλους των κοσμημάτων και στις περιγραφές σας.

13. Μπες σε μια ομάδα

Αν είσαι αισιόδοξος με το μέλλον σου στο Etsy, αλλά αισθάνεσαι κάπως χαμένος σε πληροφορίες, δεν είσαι ο μόνος. Ακριβώς έτσι νιώσαμε, όταν πρωτοξεκινήσαμε το Silverlab. Μόλις, όμως, λάβαμε μέρος σε μια ομάδα, νιώσαμε σιγουριά και μάθαμε πολλά από τους άλλους. Οι φωτογραφίες μας βελτιώθηκαν, το μαγαζί μας άρχισε να δείχνει πιο επαγγελματικό και οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν.

14. Οργάνωσε τα οικονομικά σου

Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας είναι μικρή, είναι σημαντικό να κρατάτε λογιστικά βιβλία και απλές σημειώσεις, για τις πωλήσεις και τα έξοδα σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα καθιερώσετε ένα οργανωμένο και λογικό θεμέλιο, για όταν θα χρειαστείτε να βγάλετε τους φόρους, να προσλάβετε έναν λογιστή ή να πάτε την επιχείρησή σας ένα βήμα παραπέρα.


Να θυμάστε ότι δεν χρειάζεστε κανένα ειδικό πτυχίο για να γίνεται από τους πρώτους πωλητές στο Etsy. Το Etsy είναι μια αγορά ίσων ευκαιριών, που με αρκετή επιμονή και υπομονή ο καθένας μπορεί να κάνει επιτυχία